I´m awake

Är uppe och hoppar till solskenet och pappa läser en instruktionsbok till min TV, så att han vet hur man ska söka alla kanaler. Tur att man har man, själv kan man jäklat nada om sånt dära. Då är det bra att man har en kunnig pappa. Charlotte är också vaken, ser smått tärd ut såg hon när hon satt och åt frukost. Hon ska följa med till lägenheten, som vi åker till om kanske en timme. Har packat allt som jag ska ha med mig nu. Tror jag. Det är ju så himla mycket som man egentligen inte ens tänker på!

Och jag har såklart packat ner min favoritserie, Supernatural! Dom kommer alltid att följa med mig. Tyvärr får inte min Buffy serie följa med, inte nu i alla fall. Kanske senare, men då har jag ju någonting att kolla på i Charlottes rum när jag kommer hem någongång.

DREGEEEEEEEEEEEEEEEEEL..........




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback