I´m back

in Piteå. Nog för att jag bara sov en natt i Bureå. Ska ju tillbaka på tisdag. Imorgon ska jag fan upp tidigt och fara in till syrran och hjälpa henne med Elias tänkte jag. Även fast hon vill eller inte. Och så ska jag och köpa lite skolmaterial eftersom skolan börjar om på torsdag. Jag är jättenervös nu... förstår inte varför. Är väl sånt som sker. Ska nog också köpa en tjocktröja, eller ett par mjukisbyxor efter som min lillasyster har slarvat bort mitt gråa par. Typiskt. Eller så begär jag bara pengar från henne och så köper jag ett par för hennes pengar. Låter mycket bättre, dyrare för henne billigare för mig.

Nu är lägenheten nästan klar, bara tv:n som vi vill ha på en mindre vägg, men det gick ej att fixa just nu, måste köpa en längre kabel för kabeltv, och nå klammrar (?) så att vi kan liksom få upp sladden så att den inte ligger på golvet. Pappa sa att det var epic fail ifall den gör det. För då kommer vi bara snubbla över sladden och dra ner hela tv:n. Och det vill inte jag. Så han hade så rätt så.


Hejsan syster!

Nejdå, absolut inte!



Tack så jätte mycket, och jag hoppas att blir suveränt nu efter ägarbytet och allt!



Massor av kramar!

2009-08-17 // 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback