I´m relaxing

min dator har min lillasyster pajjat typ. Eller inte pajjat, bara rört när hon inte fick, så jag måste formatera om den. Och det suger för jag har en massa saker på den som jag inte kan förlora. Så jag måste fixa ett USB-minne och föra över alla filerna som är viktiga. Och jag är fortfarande väldigt irriterad eftersom hon lånade dartorn när hon INTE fick. Är less på folk som går och lånar saker av mig utan att säga. Det är inte okej, och för det andra så är det inte att låna. Det är att ta.

Vi ska på IKEA om nån vecka typ. Skulle höra med mamma vad hon har för tider på onsdag, sa Hannah. För då tänkte dom att det var en bra dag. Och vi börjar flytta om någon dag. Till helgen eller måndag, eller nått sånt.

Vi var hos Carro idag och Elias. Han skrattade sitt första skratt när jag lekte med honom. DET VAR HUR GULLAT som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback