I´m tragic

Är jag i Bureå längtar jag till Piteå, är jag i Piteå längtar jag bort. Nu får jag fan bestämma mig! Och nu ska jag snart till Bureå igen. Nu känns allt så jobbigt, förut kändes allt så roligt. Det är jobbigt att alltid oroa sig över pengar, att man måste köpa all sin mat själv, "kan jag köpa den här maten? Kommer jag ha pengar till bussen då?" Det är jobbigt att man måste göra all mat själv. jobbigt att man måste städa och diska och tvätta! Det var mycket roligare och enklare när man har en mamma och en pappa som gör allt det där åt en.

Nej, nu ska jag inte klaga, jag har en fin lägenhet, jag delar den med en enkel och snäll människa. Hon gör det otroligt lätt att bo ihop med. Hon är rolig också, vilket är ett plus för jag ääääälskar att skratta. haha. Tänk ifall jag hade bott med någon som typ... var tråkig, hehe, jag skulle nog inte bo kvar.

Jag funderar ifall jag ska till Stockholm i december, bara för att jag kan. Komma dit där jag känner mig som mest hemma. Men måste spara en massa pengar då. Men det ska nog funka. Får väl annars bara be om lite pengar som en tidig julklapp.. :):) ÅÅÅH, jag älskar stockholm! VARFÖR GÅR JAG INTE SKOLA DÄR?!?!?!?!?! JOHN FREAKING BAUER!


skulle typ döda dig om du gick i stockholm ya FUCKING jerk..............

2009-09-01 // 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback