I´m funny

PART TWO!

Jag och Hannah sitter och läser igenom vad vi har skrivit.
Hannah: Oj, jag fes!
Cissi: HAHAHA
Hannah: HAHAHA

Hannah sitter och läser svenska häftet om upplysningen, efter lång tid har hon läst klart.
Hannah: Varför läser jag svenskan när vi ska plugga på samhälls?

Sara står med huvudet upp och ner nyduschad med en handduk på huvudet. Handduken faller ner från huvudet.
Sara tyst för sig själv: Jaha, kul.
Hannah: HAHAHAHA
Cissi: Va?

Sara: Har ni inte tagit bort kebaben än?
Cissi: Nej?
Sara: Det var därför jag gick och duscha.
Hannah och Cissi: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Sara: EH

Sara: Jag vågar inte äta ur chipsen dom kanske luktar kebab
Cissi: Dom bara kanske luktar, inte smakar?
Sara: Men gud vad äcklig du är, jag måste borsta tänderna.
Hannah: JAG DÖR! JAG DÖR! LÅT MIG LEVA!

Cissi: Jag trodde du tog armen och skulle slå mig
Sara: Sa du... Jag trodde du tog bajset och kasta upp det?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback