I´m funny

Några roliga saker som har hänt, inte bara då jag har varit med utan gånger då bara mina kompisar har varit med men som dom har berättat för mig.

Hannah: Jag har tagit hål i näsan.
Sara: Åh, det har jag velat ha sen jag var tolv år.
Hannah: Jå, det har jag också velat men jag har som aldrig vågat.
Sara: Nä, inte jag heller men nu har jag som ångrat mig, nu vill jag ta hål i näsan här(pekar på underläppen) men jag måste vänta på det tills jag är arton.
Hannah: HAHAHAHAHHAHAHA

Jag: Jag har jätteont i magen!
Hannah: Du kanske har mens i magen.
Jag: MENS I MAGEN?! HAHA
Hannah fattar ingenting...

Jag: Jag fes i bussen....
Hannah: HAHAHA, DET SKA JAG SÄGA TILL ALLA!

Hannah satt på bussen själv till Umeå och så börjar hon sjunga och leka att sätet framför henne är en kamera. Och snett bredvid henne sitter en kille och glor på henne. HAHAHAHHA.

Jag: Jag skulle bajsa men då kom det bara luft.
Hannah: Skitkul. MOHAHAHAHA
Jag: Öh, va?

Jag: Jag fes... igen... jag fes igen... fan vad mycket jag luft jag har i röven.

Slutsats: Jag fiser mycket, Hannah: HAHAHHA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback