I´m furious

DAMP! Cp lärare som jag inte ens vet vem det är! Orka alltså! Men idag alltså, då har vi en diskussion med våran lärare Maria, jag och fyra stycken till i klassen. Vi säger att dom inte har någon som helst kommunikation mellan lärare och det måste dom bättre för vem fan tänkte till när vi har typ tio prov på två veckor?
Då kommer den här läraren som är helt trög i huvudet och hoppar mitt in i diskussionen och säger att vi HOPPAR på våran lärare. på en gång så säger jag typ :Ursäkta men du har inget men där här diskussionen så du kan faktiskt gå. Jag var inte särskilt trevlig mot henne men hon hade faktiskt INGET att göra med den diskussionen. Och så börjar hon typ att SKRATTA! VEM FAN SKRATTAR NÄR ELEVER HAR EN DISKUSSION MED SIN MENTOR ÖVER PROBLEM I KLASSEN?! Och Maria själv fattar inte varför den här läraren ens kommer in i diskussionen.

Tyvärr så vet vi alla vilket temprament jag har, det har fått mig i mycket skit tidigare och säkert även nu. MEN JAG ÅNGRAR INTE! VAD JAG SA TILL HENNE. och det var Bitch...

Mamma, förlåt säger jag till dig för jag vet att du hatar när jag svär och är otrevlig, men du skulle faktiskt ha sagt något värre om du hade hört denna kvinna. Älskar dig!


Vet vad du menar , kan förstå dig/er.

Ordvalet var kanske inte det rätta men...som sagt

2009-12-09 // 12:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback