I´m holiday

Får då jullov imorgon! Nice! har fortfarande ont i handleden men det är bara en stukning gissar jag på. Jag kan då röra på den utan att jag vill dö av smärta, visst gör det ont, men jag dör då inte av smärtan! haha, vilket är väl gode turligt.

Ser Criminal Minds! <3 så himla bra program, nästan lika bra som Supernatural, fast bara nästan. För Supernatural är bäst. Imorgon far jag då hem till Piteå. nice, är lite eller ganska less på bureå, finns fan inget att göra här och jag är less på att se när Hannah och Nicklas är gosiga med varandra. Haha, så här äckligt söta är dom... EEW. HAHA

Jag är beroende av skip-bo nu, så jag vill ha skip-bo i julklapp så att alla vet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback