I´m hungry

Mami står i köket och gör mat. Nice. tack för det, då slipper man vara hungrig! mums! Sen ska jag kanske till mormor, det beror på ifall hon svarar i telefonen, hon kan jobba, så det kanske inte blir av. Annars ligger jag väl här och bara chillar. jag orkar inte göra något avancerat.

Däremot har jag försökt få igång lite julkänsla och har spelat lite jullåtar på mitt keyboard. Det lät ju sådär, lite smått ringrostig, var ett antal månader, precis tolv sen jag spelade jullåtar.

Mami såg att jag hade dammsugat, ojojoj, hon sa tack och allt. Det var så lite så, dessutom lärde jag min lillasyster hur man får igång diskmaskinen, läser ni hur snäll jag är? Däremot borde papi äta lite mer pepparkakor, han kan bli snällare ;) HAHA.

Julgranen fram idag? Det är ju fjärde advent, dagen då man tar fram julgranen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback