I´m hurt

haha, jag är kass. jag har ramlade igår kväll då hannah hade gått och lagt sig och tog emot fallet med högerhanden, då låter det jättekonstigt och det gör förbannat ont. Så imorse gick jag till skolsköterskan som sa att jag borde fara till vårdcentralen, men icke sa jag, jag har två prov, linda in handen så far jag dit sen! Sagt och gjort, men inte kunde jag fan hålla i en penna. Så Erika agerade min hand under engelska provet och matte provet sköt jag upp tills vecka två.

Sen for jag till vårdcentralen och dom kolla typ bara och sa: du måste till akuten! jag ba: NEeEJ! JAG VILL INTE...

Asså, jag är så sjukt nära brytningspunkten för inte bara hände det, utan jaag tappa bort min mobil också, men den hitta nån tönt i bure, så jag fick tillbaka den, men ändå. Jag har typ sovit tre timmar för jag orkar inte vara vaken, det gäör så fröbannat ont!

Och JAG HAR INTE BRUTIT DEN! JAG VÄGRAR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback