I´m list

1. VAD HETER DU?
- Cecilia Larsson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
- Svarta...

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
- Du måste finnas - Helen Sjöholm

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
- sov...

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
- skrovmål, sista måltiden i skeå för nästa år så vi festa till det lite!

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
- kallt :(:(:(

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
- mami!

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
- håret och ögonen!

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
- jag tog det av en hemsida... så, JA!

10. HUR MÅR DU IDAG?
- äter piller dagarna i ända!

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
- COLA! <3

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
- cider

13. FAVORITSPORT?
- fotboll!

14. HÅRFÄRG?
- mörkbrunt!

15. ÖGONFÄRG?
- Bruna

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
- soluppgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
- charlotte 13, caroline 19

18. FAVORITMÅNAD?
- april!

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
- Rudolf med den röda mulen!

20.TUR NUMMER?
- 3!

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
- lördag!

22.FAVORITHOBBY
- läsa och skriva, jag vet! TÖNT

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
- HAHA, jag blyg?! knappast!

24. FAVORITLÅT(ar)?
- allt från Paramore

25. SOMMAR ELLER VINTER?
- SOOOMMMMMAAAARRRR

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
- grr, båda!

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
- svara på vad? :O

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- va?! jag fattar inte! :O

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
- MEEEH, SLUTA DÅ!

32. HUR BOR DU?
- fint!  haha

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
- engelska och overkliga böcker!

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
- jag har ingen :O

35. FAVORITSPEL?
- SKIP-BO

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
- hahahaha, nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
- jaaaaa... eller jag vet inte hur du menar?

38. ÄR DU ROMANTISK?
- tss, onej, oromantisk som fan!

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
- inte nu iaf xD


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
- hem till Piteå! :D

41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
- på tok för lite...:( vill sooova



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback