I´m pain

Jag har tagit äckelsprutan nu och alla som säger att den inte gjorde ont... NI KAN GÅ OCH HÄNGA ER ELLER NÅGONTING SMÄRTSAMT! Min arm typ dunkar och gör jätteont och så börja jag och gråta när dom skulle ta spruthelvetet. tönt jag är. Jag hade Erika vid min sida och tur var väl det för annars hade jag väl dött!

Nej, nu ska jag väl försöka följa med Sara ut fastän jag håller på att dö typ. Ewww. Bajs på alla er som inte har tagit på sprutan och hurra på alla er som har vågat och dött. Tro det eller ej men jag bad faktiskt till Gud att jag inte skulle svimma, och jag var nära att göra det, MEN(!) jag gjorde aldrig det, bevis på att coolingen faktiskt finns! Puss på dig.


» lydi

JA DOM JÄVLARNA SOM LJÖG OM ATT DE INTE GJORDE ONT :O MÅ DOM BRINNA I SKÄRSELDEN.

2009-12-03 // 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback