I´m shocked

Jag: Vad har du gjort med pingvinerna?
Mamma: Jag åt upp dom.
Jag: VA?!
Mamma: Det var antingen jag eller ugglorna.
Jag: Men björnarna då?
Mamma: Björnarna ville ju att jag skulle äta upp dom. Pingvinerna hade ju hett dom randiga gardinerna sneda.
Jag: Men pingvinerna är ju ugglornas barn!
Mamma: Om inte jag skulle äta dom så skulle ju ugglorna göra det. Och det är enklare för mig att äta dom. Ugglorna är ju mindre än pingvinerna och jag är större än dom. Så det är enklare för mig att äta dom. Hallå?! Det är ganska logiskt.
Jag ser alldeles förstörd ut och sen börjar jag blänga på mamma.
Mamma: Om det är till någon nytta så var dom inte goda, jag har alldeles ont i magen.
Jag: Dom dör aldrig.... Dom kommer äta sig ur din mage. Bli inte förvånad ifall du vaknar med ett stort hål i magen imorgon...
Mamma: mummel..
Jag: Kolla du posten?
Mamma: plåster...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback