I´m tired

jag är trött på att plugga, mitt huvud är inte med i leken. haha
så jag gör något annat istället!

vem - är i rummet med dig: Hannah!
vem - tänker du på nu: De ni ;)
vem - pratade du senast i telefon med: Mami!
vem - hus var du senast i:  balderskolan... hahaha
vem - är din favoritsläkting: mormor!
vem - i din skola går dig mest på nerverna: ölen jäser ifall man har den i värmen- tjejen

var - går du i skolan: Balderskolan, skellefteå!
var - är din mobiltelefon: i laddaren!
var - är din mamma: hemma i piteå!
var - sover du: där jag sitter nu!
var - handlar du mest: godis! haha
var - fick du tag i tröjan du har på dej: Monkl!
var - åkte du senast bil: från skelleftehamn till sunnanå!
var - i ditt rum är du: vid väggen :O

vad - åt du senast: polly! <3
vad - drack du senast: äppeljuice!
vad - är det för färg på dina byxor:  svaaaart.
vad - är den närmaste saken som är blå: internet blinkandet på min dongel
vad - har du på fötterna: sockar!
vad - är din favorit färg: gul och grön!
vad - för film såg du senast: bra fråga! kommer ej ihåg!
vad - hör du just nu: Melissa Horn!

har du- sovit i en annan säng: ehm, ja?
har du - kört över hastighetsgränsen: med mopeden så ja!
har du- målat om ditt rum: nej, så duktig är inte jag!
har du- dansat framför en spegel: Jag har sjungt också!
har du- fått hicka: HAHA, EHJÅ!
har du- stulit pengar från en kompis: Aldrig, fy fabian!
har du- hoppat in i en bil med folk du just träffat: om jag måste... haha, men jo, då är det kompisars kompisar!
har du- varit i slagsmål: haha, ja, jag är väldigt våldsam av mig tyvärr!
har du- smugit ur ditt hus: Många gånger, varför? det vet jag inte!


Haha tack(A)

2009-12-09 // 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback