I´m freaking

the hell out. Varför kan det aldrig bli som jag vill att det ska bli. Är så himla envis alltså! Och lite självisk. Man vill ju alltid att sakerna ska gå som man själv vill, inte på några andra sätt. absolut inte! Men, det får man aldrig, eller inte ofta i alla fall. Och det suger!

Men, idag har det ändå varit en bra dag tills jag det inte blev som jag ville. Jag har varit och solat med mammsen, så man kanske får tillbaka lite bränna. Har hittat en lägenhet i Skellefteå med Hannah som vi ska skriva under ett avtal med. Nice. Och så har jag varit på stan med Sara och bara strosat runt. Nice. Och så har jag märkt att jag hade alldeles för mycket filmer och böcker. Fast ändå för lite. Måste köpa mer! Men har fan ingenstans att ha dom. Haha.

Jag vill också på Ikea med Hannah så att vi kan köpa saker till lägenheten. Hoppas att mammsen går med på det. För man kan ju inte ta allt hemifrån, så som porslin och köksredskap, handdukar och mer saker. Haha. Bord, stolar. Viktigt. Säng har man ju redan liksom. Hihi. Vi får väl se hur det blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback