I´m friends

Jag är just nu med Sara och Malin, vi ser på Tzatsiki, eller hur det nu än stavas. Sara och Malin har gråtit på grund av filmen. Jag har ingen aning om varför. Dom är lite sådär konstiga.
Tidigare idag sa Malin om jag skriver en bok så ska hon vara den första som kommer att köpa den. Och ifall jag tillägnar en bok åt henne så kommer hon att gråta av lycka. Men det är inte säkert än ifall jag gör det. Jag kanske vill tillägna den till någon annan. Men det är nog långt kvar tills jag skriver en bok som ska ges ut. Bäst att börja skriva mycket och bra nu då.

Idag har jag varit på stan med mammsen, där möte vi Annette och Emelia, så då åt vi med dom på Subland. Men innan dess så noppade mamma sina ögonbryn på Lime uti Parelle. Det blev fint, och så köpte vi hårfärg åt mig på H&M och så köpte jag ett halsbandskedja, men jag kommer inte ihåg vad affären hette. Så är det ibland. Efter stan for jag till stranden på Norrstrand, men vi var inte där så länge. Jag köpte världens godaste mjukglass på Kioskpiraten så nu har jag inga mer pengar. Fattig, fast egentligen inte. Men ändå fattig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback