I´m leaving

Imorgon lämnar jag Pite stad med mina föräldrar och min lillasyster. Lämnar Pdol, mohahah. Pdol är grymt överskattat. Men i alla fall så är det något hemskt jag måste berätta. Jag har typ feber. Kul då man ska bort imorgon. men förhoppningsvis så har jag det inte imorgon. Och så har jag jätteont i magen, och det är inte sådär ont i magen man får innan lingonveckan. Nej, det är är illamående ajaj i magen.

Varit scenvakt med Sofie idag, från 06.00-09.00, hurtigt, så sov inget i nattas eftersom det var ju som ingen ide. Men nu har jag sovit typ fem timmar idag. Jag vaknade när pappa slämmde igen dörren och for på träningen tror jag. Jag hörde då iaf en smäll och då vakna jag- eller så inbillade jag bara mig. Men ingen är då hemma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback