I´m movie

Ser just nu på film med Charlotte, Carolina och Theres. Vi har sett på någon svensk film, i taket lyser stjärnorna om jag minns helt korrekt. Vilket jag oftast inte gör. Den var  väl okej, fast vi såg inte så mycket eftersom vi pratade mest. Haha. Får nog se om den sen, så att man har sett den ordentligt.
Och nu ser dom på Blood and Chocolate, jag orkar inte se, för jag har redan sett den så många gånger. Och sen ska dom se TWILIGHT, vilket jag också har sett typ femtioelva gånger, men den är lika bra för det.
Vilket nu får mig att tänka på att jag har lånat ut mina engelska twilight böcker till en kompis. Dom måste jag få tillbaka, saknar dom. Dom håller mig i handen när jag är mörkrädd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback