I´m stockholm

Sitter just nu på Max och mamma är i kassan och beställer mat. Vi ska snart på tåget hem. Tur att Max har gratis internet till sina kunder. Awesome liksom.

Idag var det Connys begravning. Den var jättefin. Det kändes som också bra att det var en ljus begravning och inte en mörk. För Conny var som alltid glad och glad beskrivs ju som alltid med ljusa färger. Ljus begravning blir som mer som en hyllning också, mörka blir alltid så himla deprimerade. Dock så har jag ju inte varit på så många begravningar, och det är jag tacksam för. Man riktigt kämpade för att ändå inte böla rakt ut.

Jag har varit i Trosa med Malin också, några dagar. Det var fint. Fast, litet. Haha. Inte så konstigt, bor ju som inte så många människor där. Var i hamnen där också, och det var tydligen jättenoga att kalla vattnet för ån, och inte kanalen, vilket det egentligen är. Haha.

Nu kom mamma med maten, så nu ska jag äta.

JA JUST DET! SNART FLYTTAR JAG OCH HANNAH IN I VÅRAN NYA LÄGENHET!


Vad kul! :-D När, och var flyttar ni? :-)

2009-08-03 // 01:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback