I´m cozy

I saras säng med datorn i knät och ser på Two and half men. Nice. Fett nice, faktiskt. Idag trodde jag att jag hade tappat bort mobilen, men så var det icke. Sen trodde jag att man kunde flyga så då hoppade jag ner från femte våningen. Aj. Sen så bestämde jag och Sara att vi ska ta det chill på midsommar och bar ahyra någon film och feta oss. Nice. Sen trodde jag att det var lagligt att döda människor så då tog jag en kniv och stack ner tre människor som gick på fel sida av vägen. Blodigt. Sen sa Saras mamma att vi fick göra saft och då blev Sara sur och sköt henne med ett hagelgevär och just nu skurar hon upp allt blod som kom  på golvet innan ambulansen kommer. Coolt.


hahahahah du är störd

2009-06-18 // 02:57:09
» sarre

mamma fick minsann skylla sej själv, hon förtjänade det!

2009-06-18 // 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback