I´m ecstatic!

över morgondagen. Och Hannah har fått mig nervös också nu. Haha... Imorgon sker alltså den efterlängtade Skellefteå visiten och Hannah har som sagt fått mig jättenervös nu. Hur det gick till förstår jag inte, och hon är typ nervös över att hon måste presentera sig själv, och då blev ju jag också det. Tänkte dra en "Hej, mitt namn är Cissi och jag är alkoholist." Kan bli mycket bra alltså! Dessutom ska vi ju bo på hotell och det kommer att bli sjukt kul! Hoppas dom har en riktig minibar med sprit, då ska jag supa ner mig själv och så får mamma betala. Skojja mamma!

Ska sova hos min mormor inatt eftersom då blir det närmare till busstationen imorgon och eftersom jag har lovat ut min moped till min pappa som tror att han är så himla cool när han kör den. Allvarligt, vet ni hur dumt det ser ut? En man över fyrtio år sitter på en tjejmoppe som är liten! Inte vacker syn, men man måste väl vara snäll mot honom eftersom han ska skjutsa in mig till stan sen! :)

Och bara för en viss person har fått mig fast på filmcitat så kör vi en sådan:
Frankly, my dear, I don´t give a damn!
Vet ni vilken film? Jag vet jag vet!


» Mami

heheh..Gone with the wind

2009-06-03 // 18:10:51

hahah! jag är nervös...

2009-06-03 // 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback