I´m food

Idag ska jag äta borta med Sara och CO. Gott. Fast jag hade ju lovat att jag skulle göra Tacopaj till min family. Men då får det blir imorgn, och då ska det bli det!!! Ska upp tidigt imorgon ifall det är fint väder och så ska jag och Sara bada, sen ska jag till konsum och köpa tacoskal och kanske riven ost. Kommer ej ihåg ifall mamma köpte det. Vi har båda minnen som guldfiskar. Haha. Och köttfärs! Det måste man ju ha till tacopaj! Haha. Döööh.

Har varit i stan idag och det  kryllar redan en massa turister, en gick in i mig på Cubus och så ber den ursäkt till mig på danska, jag bara: öööh, va? Hon bara: Oj, förlåååååt. Jag bara: Ahaaaaaa. Kul, Sara köpte ett par jeanstights. Jag tror fan jag ska köpa ett till par när jag får pengar! :d Dom är så helvetes sköna och smidiga liksom! Men, tillbaka till turisterna, varför kryllar dom redan? Jo, PSG! Förfan!! Kul, men jobbigt. Hade ett italienskt lag förra året efter mig. "CICI!" skrek dom hela tiden. SUPERPINSAMT. Och så, när dom gick paraden, dom bara AAAAH CICI!!! och ALLA kolla på mig!!! Liksom, PINSAMMAST!


Haha, CIIIIICIII!

2009-06-23 // 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback