I´m freaking

out. Det är så jäkla varmt här inne. Det kan antingen bero på att jag har datorn på min mage eller för att fönstret inte är uppe nog mycket. Min gissning är att det beror på de båda alternativen. Sen kom Sara med en helt random mening mitt i allt: Fatta vad tragiskt att pissa eller skita på sig av rädsla. Okej?! Liksom, vars kom den från?

Vi är trötta, eller jag är trött och jag har sett Rob & Big och Hannah Montana; The movie idag och jag skrattade som fan på både. Hannah montana kan bli en skräckfilm ibland på grund av hennes röst, hon skär ju så jääääkla mycket!


MOBBA INTE HANNAH

2009-06-16 // 14:10:53

Är det tragiskt att pissa eller skita ner sig om man skulle vara nära döden? ;)

2009-06-16 // 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback