I´m getting

to know myself. Jag gillar att jobba på mammas jobb. Hm, undrar varför? Kanske är det på ett sätt för att man gör som någonting med sin mamma även fast hon inte är vid sidan på en. Och det är typ bra, för annars så gör man ju aldrig någonting tillsammans, för min mammas liv är typ samma sak. "Sova, jobba, äta, sova, äta, sova, jobba, och så vidare!" Men ändå att vara på hennes jobb gör ju som om att man har en till sak som man har gemensamt. Det är som roligt, kanske är vi ändå inte så olika som jag har trott? xD Virrig. Vi gillar ju ändå både historia, det är bra. Fast efter det, inte så mkt mer. Fotboll?! Nä, det gills inte.

Äsch, jag har tråkigt så jag gör ett test som jag skickar in i nästa blogginlägg



Sv: Din jävel! Bjussaaaaaaaaa ;O

2009-06-23 // 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback