I´m home

Hemma från skellefteå och allting. Det var väl trevligt där men man träffade som inte allt folk eftersom alla typ inte kom xD Men dom man träffade var alla trevliga och snälla. Är trevlig och snäll samma ord fast olika ord? Hmm.... Jag förvirrade mig själv.
    Hotellet var fint också, rummet hade ett badkar! Woho! Fast jag använde det inte, bara duschen :) Och när vi checkade in var det ganska roligt för då frågade receptionisten ifall vi var från skolan. Självklart svarade vi joo. Och då tänkte jag hur fan kunde hon veta att vi var från skolan? Hur mycket har mamma berättat? Sen så presenterade sig receptionisten och skakade våra händer typ och så sen fråga hon "Nå, vad vill ni veta?"  Jag "Vi ville bara checka in." Receptionisten hade misstagit oss för ett par andra skolelever som skulle intervjua henne. HAHA, det var fan roligt och skämmigt, det låter inte så kul här men det var fan kul! Dessutom sen när vi skulle gå ut ur hotellet så gick rakt in i ett glasfönster för att jag trodde det var en dörr xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback