I´m sad

eller snarar irriterad eftersom det känns som om att alla andra får mycket mer saker än mig! Alla får alltid nya kläder utom jag och det låter jävligt dumt och ytligt men det är just så jag känner mig nu. Jag menar, jag vill ha ett par jeanstights men jag vet att jag inte kommer att få några såna eftersom jag får typ aldrig nya kläder. Alla andra blir typ glada över att gå på stan och titta på kläder, jag blir mer deprimerad eftersom jag vet att jag inte ens har en liten chans att få något av dom. Livet suger just nu. Varför kan inte mina föräldrar vara rika så att jag kunde få köpa nya kläder lite oftare. Allt känns bara skit just nu. Vill ha bara ha ett par fucking jeanstights till torsdag till mina "examens" kläder.


Du kan inte köpa dem med ditt studiebidrag då? :/

2009-06-08 // 21:31:30
» mami

Självkart ska du få ny tights, du måste kanske säga /fråga

2009-06-08 // 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback