I´m scared

Igår såg vi på Terminator, jag och Sara alltså. Den var gode bra och jag grät när jag trodde att en viss person skulle dö. Haha. Den får fyra popcorn av fem. Sen så skulle vi se The Ring för att det är den enda skräckfilmen jag verkligen inte kan se utan att dö av skräck, men då hyrde Sara den japanska versionen och den ville vi inte se så då sket vi i det. Så sen ska jag nog gå och låna den av grannen ifall dom har den.
    Dessutom när jag skulle gå och sova inatt så säger Sara att hon tjejen i the ring kommer att komma ut från tv:n så tror ni att jag kunde sova? Självklart inte. Så då låg jag uppe hur länge som helst för jag ville inte sova. Men sen så fixade jag så att ifall hon skulle komma så skulle hon ta Sara först och då kunde jag sova!


Nytt försök ikväll då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback