I´m working

Har jobbat på mammas jobb både igår och i förrgår, men idag ska jag jobba på norrmalmskolan eftersom PSG startar ju imorgon. Idag anländer alla långfarande lag typ. Så då ska jag då jobba på norrmalmskolan och möta alla lag. Inte alla, men dom som ska bo på norrmalm iallafall. Så jag drar snart dit. Ska också jobba där fler dagar, men då kommer jag också vara på mammas jobb. Det kommer väl bli som förra året. : Vakna klockan sex, halv sju på mammas jobb, klockan halv elva drog jag till norrmalmskolan, där till klockan nio-tio- elva på kvällen, for hem sov, och så om igen, xD

Sitter här och bara chillar eftersom det inte är någon stress än. Har duschat och halvt klätt på mig och tycker att det är en jädrans fin dag även fast jag inte har tittat ut på vädret- solen lyser in genom mina persienner så jag antar att det är fint väder. Rätta mig om jag har fel!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback