I´m clicking

på mina tangenter. Hmm.. Skum rubrik. Amen nanting! Gode soft kväll alltså. Har varit tidigare hos min syster och hälsat på Elias som är sötare nu! haha. Dessutom var mormor, jennifer och Ulrika där. Ulrika är bruden till min morbror och dom bor i Stockholm, eller, Uppland Väsby för att vara exakt. Men min morbror och deras son Filip var inte hos min syster så då följde jag med dom hem till min mormor där dom vistades. Lille Filip kom ihåg mig och kan prata riktigt mycket men inte riktigt bra så ibland måste man gissa vad han vill. Han ville leka Hejja leken med fötterna så då gjorde vi det och så fick jag en pizzabit med sand på. Mums!

Och nu är jag hos Sara som ser uttråkad ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback