I´m home!

Hemma från skolan! Vi hade kök idag och så fick vi slut typ kvart över ett - halv två vilket var helt okej alltså. Inget fel med det! Nu är det såhär att det alltid blir vattenkrig i köket och alltid mellan Mattias och Emelie(ALLTID). Oftast blir det bara dom som blir otroligt blöta och det brukar sluta med att man kan se Emelies underkläder, men idag fastna jag i det! Varför? Jo, för jag stod bakom Emelie när Mattias får för sig för att spruta ner Emelie med vatten! Vad händer? Jag blir blöt! Jag typ gallskriker massor!
   Vilket som får mig att tänka på spindlar, (då jag skriker alltså) jag och Sara går hem från konsum och så ser jag världens största megaspinder så jag tjuter och backar back fem steg, Sara skriker och grannarna längst bort tittar upp på oss och går iväg. hmm, ingen hjälp där! Men det var ingen skada skedd eftersom det var en leksakspindel! Men det gjorde inte det hela bättre inte! I hate spiders! Jag gillar inte ens spindelmannen, jag är mer än batman figur!


I´m batman!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback