I´m new!

Woho! Jag har gjort en blogg! Coolt va? Jag är dock sämst på att skriva intressanta saker och mitt liv är inte särskilt spännande. Ofta någons liv är spännande om man inte är rik och bor i USA? Eller, utomlands överhuvudtaget!
   I alla fall, ska väl ge det här en chans! Idag var jag sjuk, fast jag inte är sjuk. Jag var hos käftis också, han gjorde illa mig. Sen svimmade jag nästan för att jag blev så rädd för honom. Det blev alldeles yrt i skallen och jag vinglade och skakade. Inte vackert. Som tur hade jag Sara bredvid mig som kunde hålla i mig. Ojoj.
   Nu gör Sara också en blogg. Hehe.

Visste ni förresten att:
Kalle Anka var förbjuden i Finland eftersom han inte bar byxor?

//
Cecilia


Klart jag ställer upp och håller i dig ma fränd!

Och min blogg is done and i gillar svengelska ;)

2009-05-06 // 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback