I´m surprised

Fatta vad mäkta förvånad jag blir när jag märker att det börjar åska och jag får inte panik och vill absolut inte stänga av min dator. Men Saras mamma ringer och säger att vi ska göra det, så jag gör det ändå. Sen kastade hon ut oss så då lekte vi "moppe leder alla vägar till rom?". Det var kul.

Visste ni förresten att:
Om alla lämnar in sina kapsyler till återvinning, räcker stålet till 2 200 nya personbilar. Varje år!



» Lisa

haha, jag orkar diskutera gooode mycket. Matilda orkar inte bry sig om dig eller någon annan av er. Det orkar inte jag heller nu tack å hej!

2009-05-10 // 23:05:03
» hmmmm

Skall se hur länge det varar...att Lisa slutar skriva alltså.

2009-05-10 // 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback