I´m tired.

Mitt messenger funkar inte... Det här är ett givande inlägg.


Ser skön ut...



» Sarre

håller med dig.. den ser riktigt skön ut...

2009-05-09 // 02:31:01
» Lisa

Wgentligen så har jag inte nånting med det här att göra, men det som marcus säger/ har sagt till Matilda är fan inte schysst! Man är JÄVLIGT Omogen som inte kan diskutera med en person utan att kalla dom för fitthora och alla dom där dumma sakerna. Tycker du ska tänka om vad du skrev på kommentaren. För det Matilda gjorde var kan inte det bästa men det var slut mellan dom då och hon gör sedan hur hon vill, även marcus. Marcus får väl tro vad han vill om matilda.. men hon bryr sig inte. Det är bara Marcus som gör fel nu när det är slut, eftersom han tar kontakt med Matildas kompisar och säger en massa saker.. som tex, Du är ju 18 år, lite sjukt om du skulle vara tsm med en 94a. Men marcus är väl ändå 17 eller så fyller han det.. och det är bara 1 år yngre. Så kom inte och säg nånting om att Marcus gör rätt för det gör han inte!

2009-05-09 // 16:02:51

CRY ME A RIVER! :D

Kan inte Matilda försvara sig själv utan att alla hennes fjortiskompisar ska gadda ihop sig?

Det jag sa angående "18 År" var att jag frågade killen hur fan han orkade sitta och dumma sig och försöka vara rolig inför dom som är 3 och 4 år yngre än han själv. Han är ju för fan 18år och har körkort och kan gå på krogen. Men istället sitter han hemma och pratar i telefon med fjortisar som bor över 20 mil bort? ;)

2009-05-09 // 21:13:42
» Lisa

hahah så lejda! Ni är inte nå mer mogna, marcus det är ingen ide att du sitter och säger sånt för du har ju själv gjort samma sak fast 10 mil bort. Jag skriver väl vars jag vill! Säger bara som jag tycker.. Matilda kan visst säga det själv men hon orkar inte bry sig om det bara för att det är så sjukt. Men då säger jag det ist, hon har inte bett nån att skriva här.

2009-05-10 // 14:14:04

Puss ;-*

Jag har varit tillsammans med Matilda, vilket jag ångrar. Jag satt aldrig och dummade mig och försökte vara rolig på något sätt? Vi träffades ju fan IRL och nån gång kan man väl få skoja lite?



Snälla sluta säg emot.. Det finns ingen person i hela världen som håller med dig eller Matilda.. Det är bara ni och erat fjortisgäng som gaddat ihop sig! :) så sluta nu innan ni skämmer ut er ännu mer.

2009-05-10 // 22:37:19
» Lisa

haha mogen_kille... NOT! Du är fan äldre än oss men beter sig som en 10 åring. Seriöst, orkar inte med personer som dig Marcus och Sickan för ni är så fuckt up i skallen så ni inte ens kan inse att ni har fel.. men men, inte mitt fel att det finns personer i denna värld som ni. Tack å hej

2009-05-10 // 23:11:27

Hahah, åååh.. precis det svaret jag väntade mig av dig! Du kommer få se Lisa.. (och alla dina fjortiskompisar också för den delen) när ni blir lika gamla som oss så kommer ni se tillbaka på hur ni betedde er och hur jävla korkad ni var, ni kommer skämmas...

Detta säger jag för att jag och alla andra människor har varit ungefär som er, tyvärr...

Så ta dig i kragen och tänk om litegrann i förtid :)

Jag skäms å dina vägnar..



(Jag förväntar mig ju inte särskilt mycket av ett gäng dumma fjortisar, men what the fuck.. nånting kanske fastnar i era trånga skallar. Med största sannolikhet så får jag ett exakt samma svar tillbaka som du skrev förut: "åååh mogen_kille! Du är så himla korkad!" osv osv..)



Jag kan knappt vänta tills du svarar nästa gång! Det är så himla underhållande :D







(Förlåt Cissi om vi använder din blogg till den här diskussionen, haha. Men det var inte jag som började!)

2009-05-11 // 15:13:42
» Lisa

Varför ska jag inte skriva det när det är exakt så jag tycker. Jag kan fortsätta diskutera hur länge jag vill, men jag kommer ändå inte ändra på mitt tyckande. Varför kallar du oss fjortisar, vad är det som gör så du måste kalla oss fjortisar? Vad är det vi har gjort så mycket att du skriver det. Du känner inte ens mig eller någting. Jag skriver för att jag står för det jag säger och det jag tycker! Jag orkar inte tänka mig i framtiden för det spelar ingen roll och det jag säger nu skiter jag i nästa dag. Det kommer alltid nya dagar med nya problem.. varför ska jag bry mig om dom som redan har hänt. Matilda är en kompis och jag skyddar henne för att jag älskar henne. Jag tycker bara inte att du är mogen för din ålder och håller på såhär, kallade matilda dig för jävla fittkuk bög och sånna ord? det är därför jag tycker du är omogen. Fattat?

2009-05-11 // 20:12:20

Förstod det...Lisa kunde inte hålla sig härifrån...moahahha hon är nog inte så mogen i

alla fall som hon vill framhäva sig själv att hon är...då skulle hon ha lagt ner den här diskussion för länge Verkligen underhållande.

ser fram emot en fortsättning

2009-05-11 // 22:03:50
» hmmm

jahaappp

inte så smart så...men det är ju under hållande i alla fall...det verkar nästn vara lite blondin varning på lisas inlägg i alla fall.

trodde att hon var mogen enligt hon i alla fall

men tydligen inte.



Men snälla sluta inte Lisa för all del, detta är kvällens underhållning, så jag har ju nått att se fram emot

2009-05-11 // 22:40:14

Kära Lisa

Du vet inte ens vad du snackar om.. vad är det du vill få sagt? Vad är det du försöker få mig att förstå när du skriver?



Det finns ingenting du säger som kan få mig att ändra min inställning och jag kommer definitivt inte att prata med Matilda någonsin mer. Du förstör mer än vad du hjälper henne ;)



Och anledningen till varför hon inte kallade mig för saker är för att jag inte sårade henne?



Och vad fan är en fittkuk? HAHAHAHAHA!



Snälla du.. lägg ner innan du skämmer ut dig ännu mer :/



PUSS PÅ DIG! PUSS PUSS PUSS!





2009-05-11 // 22:51:01

Snälla alla.

Jag har det seriöst skittufft.

Jag har sårat någon jag älskar, och det är fan oförlåtligt.

Jag vill inte att NÅGON mer skriver någonting här, okej?

Inte ett enda inlägg!

Mvh /Matilda

2009-05-12 // 17:29:47

Du kan tacka Lisa. Hon har förstört det för dig och gjort allting ännu värre :)

2009-05-12 // 17:43:24
» Lisa

För det första så skrev jag inte svar till dig marcus eller hur? Jag skrev till hon som äger denna blogg eftersom hon skrev på våran blogg. Det är inte mitt fel att du skulle börja skriva till mig.

2009-05-12 // 18:44:16
» hmmm

Lisa, respekterar du matildas önsknig nu ??

Lycka till Matilda

2009-05-12 // 19:07:15

Näe, men när du skriver OM mig så är det klart som fan jag lägger mig i? :)



Du är helt otrolig Lisa, du säger att du ska sluta skriva men du kan verkligen inte.



HAHAHA HIHIHI HOHOHO SOPA!

2009-05-12 // 19:50:23
» Lisa

För det första sickan så varför började du ens skriva på vårna blogg då? Det är en blogg som vi har tsm och vi svarar alla på kommentarerna.

Ne marcus jag kan inte sluta skriva.. ni är ju lika omogna som inte heller kan det, right?

Och ni som är "hmmm" och det, har ni nått med detta att göra eller?

2009-05-15 // 23:38:32
» hmmm

Näää, kanske inte det men det är ganska roligt att läsa hur töntigt ni beter er.

2009-05-15 // 23:56:30
» hmmm

sen en sak till, en blogg är väl till för alla att läsa och för att lämna kommentarer....varför finns denna ruta här annars för...kan du svara på det du...

2009-05-16 // 00:03:02

Lisa, du förstör för dig själv och Matilda hela tiden när du skriver..



Och vi har inte sagt att VI ska sluta skriva, det är DU som har sagt det :)



Om det är nånting mer du vill ha sagt så är du välkommen att ringa eller adda mig på msn, oki? =)

2009-05-16 // 16:59:04
» Lisa

Vad är det jag förstör då marcus?

Jag är inte rädd för att säga saker så andra pitebor hör. Jag står för det jag säger, så varför förstör jag så mycket?

Sickan om du nu tycker att jag är så konstig eller omogen som skriver istället för Matilda. Varför började du skriva för Marcus. Det jag skrev först var svar till dig för vad jag tycker. Samma som du gjorde till Matilda. Jag skriver inte heller så mycket för Matild, jag skriver för det jag tycker.

Matilda har inte precis bett mig att skriva eller nått. Jag har själv gjort det för jag jag tycker samma som ni.

Och sist jag ringde till dig marcus så svarade du inte och sen ringde du upp och la på.

2009-05-19 // 16:46:34

Jag virrar väl inte bort mig själv. Jag skriver väl vad jag vill och sen skriver jag inte för Matilda jag skriver för att säga vad jag tycker.

2009-05-19 // 18:44:25

Lisa, dina ord är obegripliga. Finns inget som helst sammanhang i det du skriver. Du måste vara tydligare i hur du uttrycker dig :)



Vad vill du få sagt?



Jag ringde inte upp och pratade för att jag inte ens visste vem det var och tror du jag ids slösa pengar på dig? ;o

Ring igen vettja! 073-0624766 :)



Pussciao

2009-05-19 // 22:17:19

fattar du inte svenska marcus? :)

Jag kan höra av mig när jag ska mot boden hållet så kan vi träffas istället.. inte orkar väl jag slösa pengar på dig heller :S

Fast det jag vill få sagt är allt jag har skrivit.. :)

2009-05-20 // 15:48:21

Joo, jag fattar svenska men du kan inte uttrycka dig som en svensk medborgare LISA (Du heter Lisa) :)



Det du vill få sagt är att:

Du är enormt trögfattad?

Du begriper inte när du ska sluta?

Du vill försämra situationen för Matilda?

Du förstår inte att du heter Lisa?

Du tror att du heter Matilda?

Du skriver jävligt osammanhängande och obegripligt i din text?

Du vet inte vad du själv säger?

Du är jävligt underhållande? :D

Du vet inte vad du själv vill med det du säger?



Skriv inte här mer, ring istället :)



PUSS PUSS PUSS PÅ DIG LISA! ;-
(Lisa är ditt namn. Du heter Lisa)



OKI?

2009-05-20 // 16:51:22
» Lisa

Nog vet jag att jag heter Lisa mer än vad du vet.

Det du skrev nu passar ganska bra i dig. Inte mig. Ja men bra att du börjar fatta lite att det kanske är javligt trögt av dig att hålla på att skriva så här.

Och du behöver inte skriva puss till mig för det låtar bara jävligt omoget...

2009-05-24 // 13:01:07

Kan du inte läsa heller?

Sluta skriv då!



073-0624766 om det är nå mer :)

2009-05-25 // 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback