I´m awesome

Såklart jag är det. Alla vill ju vara mig och va med mig. Så cool är jag. Muahahah. Vicky sitter brevid mig och jag kallar henne för det för att hon hatar det! Mohahaha! Hon ogillar julen precis lika mycket som jag, vilket är helt &¤#%&/% nice. Bara för dig mamma som jag ínte skriver svordomar. Du borde skaffa dig ett eget liv istället för att läsa min blogg. Du kan jobba mer så att jag får mer pengar. Nice. Haha.

Hade Eng B prov idag, det gick ju som det gick :( Haha, men jag får nog i alla fall G. Och då är jag nöjd!! Haha.

Bajs på er.



Ha...men erkänn att du tycker att jag e lite cool som läser bloggar, borde kanske skaffa en själv....mitt namn blir nog Cissis bloggande mami.

sagt och gjort

2009-11-27 // 22:16:24

http://cissibloggandemami.blogg.se

2009-11-27 // 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback