I´m bored

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nope!

Har du sett din bästa vän gråta? Ingen aning, men det tror jag faktiskt att jag har.

Vilka vitaminer åt du när du va liten? psst, vad är vitaminer?

Vad åt du senast? ööh, chips! Sourcream and onion. (smygreklam)

Har du fått någon komplimang idag? Najj, alla hatar mig

Har du varit med i en rättegång? neeeeeeej, eller. nej?

Är du polare med grannarna? Oja! Göte från Göteborg!

Vilka språk talar din mamma? Svenska

Vilka länder har du bott i? Sverige....

Senaste piercingen? örat?! hAHA

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? ööh, jag åkte buss för typ igår, annars i fredags

Gay? nej, hetro

Har du däckat/spytt för att du druckit? HAHA, nej!

Har du äggat ngn? Är det när man kasta ägg eller?

Har du täckt någons hus med toalettpapper? Har velat!

Suger det här? Nej, absolut itne.......

Har du varit på stranden? Nej, aldrig, självklart ditt pucko, bor på kusten, DAH

Har du haft en stalker? OJA!!! T****Ö*N

Minns du din/dina musiklärares namn? Anna, hon gav mig VG

Hur bra är din syn? perfekt

Har du varit på ett party? jao, jag är väl inte efterbliven

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? om dom är snälla

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? HAR JAG EN BROR?!

Har du varit utomlands? Finland! Mäktigt coolt.

Har du sett din bästa vän naken? öööööh, skip....

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Kjell och Mia då, det enda jag har varit på typ som jag minns

Var är dina syskon just nu? döda förhoppningsvis

Vad var den senaste drömmen du minns? att Erika stack in en spruta i mig om och om igen :(

Vilken tid gick du upp i morse? klockan sex på morgonen!

Vad ska du göra i helgen? dö... kanske

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? hahahaha. torbjörn är på bussen;)

När va du riktigt sjuk senast? Jag är sjuk hela tiden!

Vem är den senaste kändisen du tog på? Mig själv,, så känd är jag!

Vad finns i din bakficka? jävligt svårt att veta eftersom jag har inga bakfickor :O

Har du färglinser? nope

Vad gjorde du kl 2 inatt? såg på Supernatural på datorn

Vad är det första du gör på morgonen? somnar om igen

Vad ska du göra efter det här? sova....


hmmm, vissa funderar jag över hehe



läs mailen om utvecklings samtalem



Puss puss mami

2009-12-01 // 10:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback