I´m confusing

myself....

Jag: Passa dig så att jag inte skickar pingvingerna på dig.
Carro: Kan du pingvinska?
J: Ja, björnarna lärde mig.
C: Vem lärde dig björnska då?
J: Döh? Ugglorna såklart!
C: Jaha! Men, vem lärde dig uggliska?
*Tittar på henne som om att hon är helt störd... (vilket hon är)*
J: Pingvinerna!!

C: Hur låter det när man säger hej på Pingvinska?
J: IIIIIIIIH
C: På björnska?
J: UUUUUUUUUUUURGH
C: Uggliska?
J: HOHOOOOOOOO
C: Hejdå?
J: HOHIIIIIIIIIIII

C: Pingvinska...
J: Nej! Det heter Pengvenska!
C: Men dom heter ju pingviner!
J: Ja, men vi säger inte att vi pratar Sverigeska. 
*Glor på henne med en DÖH blick*

J: Mamma gjorde mig upprörd så jag tröstäter Charlottes kakor.

J: Tur att gardinerna är randiga.

J: Kolla efter pingviner under sängen! Dom brukar förfölja en till duschen. Då är det bra ifall man har en björn i närheten. För då kommer alltid ugglan! Och det är därför gardinerna är randiga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback