I´m ecstasy

bra fråga ifall jag har stavat rätt, men Erika sa att det var rätt, så jag litar på henne. Vi kom just hem från Efyran där vi nu har sett Amber Oak, efter typ en två timmars försening, dom skulle typ spela tio men starta först kvart i tolv. Men det var värt väntan! FÖR DOM ÄGDE! Awesome! Nice! Så jävla bra dom är alltså! Och nu har jag rätt att svära, för SÅ bra var dom!
Dessutom fixa Erika deras autografer på mitt heliga schema så nu är det ännu viktigare än vad det var förut. Och Erika har detaljerat sagt vad hon ska göra med mig ifall jag tappar bort det. Ska försöka fixa en bild på dom fina autograferna. Nice! En helt jävla underbar dag det har varit, utom tidigare idag, helt klart.

Nej, nu är jag trött och jag ska sova! Erika sitter på toaaaa, och jag sitter här. Mobbad. HAHA.

Förresten, min måndag är ganska nice eftersom jag är ledig, men samtidigt är det den värsta måndagen som någonsin har existerat i mitt liv! PARAMORE SPELAR I FREAKING SVERIGE OCH JAG KAN FREAKING INTE SE DOM! INTE NICE!


Amber Oak – Dad's Bike - Studio Live Version



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback