I´m EMA

Det var igår, och den enda gruppen som jag verkligen ville skulle vinna var ju såklart PARAMORE! Men dom vann inte såklart! Jag blev arg, men som tur gick ju priset till Placebo, vilka jag också diggar. Haha. Det var då tur! Och jag vet att typ hälften av Sverige inte kan säga deras namn, hint hint, Sara. Man säger ju typ "Pla-Si-Bå", typ- Hahah, svårt att ha en lektion i hur man säger orden. Kan bli tufft!
Beyonce vann, inte föga imponerande. Okej, hon är ju bra! Men det fanns bättre i kategorierna! Så som dom jag röstade på!
Kenza "Kinza", Haha! Jag är humor, nej, men hon var där också. Nervös var hon, men ändå jätteduktig! Ledsen tjejen, men Tokio Hotel måste försvinna från planeten. Jag är ledsen, men dom måste det. Så enkelt är det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback