I´m going

away for a while.
But I´ll be back, dont try and follow me.
Cuz I´ll return as soon as possible.
See I´m just trying to find my place.
But it might not be here where I feel safe.
We all learn to make mistake.
And run from them. From them.
With no direction.
We´ll run from them. From them.
With no conviction.
Cuz I´m just one of those ghosts.
Traveling endlessly.
Dont need no roads, in fact they follow me.
They follow me in circles.

Nädu, snart går min buss till Bureå. Och imorgon börjar skolan om igen. Känns tufft men samtidigt glatt eftersom man får träffa alla cp-barn igen. Nice! Igår var det en dålig/rolig dag för mig. Som ni kan se på mitt tidigare inlägg. Jag är hungrig, så ska nog snart äta. Om jag orkar. Charlotte är på Korren. (konsum) Och jag är här hemma. Gråter inte, men jag skulle kunna.

(R.I.P Tom Rånes, mer än två år sedan du lämnade oss. Saknad.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback