I´m navy

Sitter och kollar på Navy CIS, vilket är en hur bra program som helst. Men dock har jag hört att Michael Weatherly, (?), han som spelar Tony, tydligen är värsta äcklet! Jag vet, han är hur snygg som helst i programmet, där han spelar lite flörtig och småäcklig. Man skitsmma han är ju het! Så fatta besviken jag blir att han faktiskt är så i verkligheten! Det är ju faktiskt lite för mycket!

Vad mer ska jag skriva? Två år har det gått sedan Tom dog. Han hade en ruta i tidningen, så jag var tvungen att riva ut den och spara den såklart. Jag gillade Tom, han var rolig och snäll. En av dom få i Älvsbyn som var värd att umgås med. var... Det verkar som om döden bara kommer närmare och närmare, och det gör den väl förvisso?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback