I´m poet

Vi kan aldrig bli oss själva
Ändå försöker vi alltid
Jag ville tro att vi kunde
Men vi blev bevisade fel
Och du förstår inte mig

Du håller för dina ögon
Och låtsas som ingenting
Om mina skrik mitt i natten
Min smärta är för svår för dig
Du stänger in dig själv

Du håller för dina ögon
Vill inte se smärta i mina ögon
Hur ont det gör när du kommer och går
Att du alltid trycker ner mig
För att jag ska stanna hos dig

Jag vet att det är mitt fel
Att det blev som det blev
Du kommer aldrig att bli dig själv
Och du lägger skulden på mig
Det räcker inte med att jag själv gör det

Men när du ser mig försvinna
Då ångrar du dig och börjar inse
inser att det var ditt fel att jag gick
Att jag skrek och grät
Och att det var du som förstörde oss
Då du vägrade att lyssna och se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback