I´m practising

Tillbaka på havsbadet med min sidekick Hannah brevid mig, stickandes. Eller heter det virkandes? Ja, i alla fall så virkar/stickar hon vantar åt mig! Snällt va? Snart ska jag sova, och mina fötter är jättetrötta. Dom gillar inte att gå runt så mycket i ballerina skor eftersom jag glömde mina andra skor hos min storasyster när jag gjorde mig klar inför Halloween hos henne. Livet är tungt. Not. Livet är faktiskt ganska härligt. Okej, det där var en lögn också. Men ni vill inte läsa om hur dåligt jag innerst inne mår, ni vill höra om mitt patetiska liv som involverar precis ingenting. Sarkastiska och sura Cissi är framme nu.

Hejdå, och jag hoppas att ni alla dör. (nån dag iaf)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback