I´m hungry

njaa, jag är ju egentligen inte hungrig, men jag tänkte att jag skriver upp vad min mamma ska handla åt mig här. hahahaha

Fyra gorbys (två till Julia, hon ska betala mig, mami, ta´t lugnt.)
En liter mjölk (också till Julia)
Juice... mmm... du vet vilken mami.
Cheez balls. (A)
Cola (A)
Chokladkaka. Marabou, what else, liksom?!

Som ni ser, mer godis än mat, men vadfan, jag äter typ aldrig nu för tiden, dessutom har jag mackooooor. mums, frukost mackor, mmuuuummss.

Och varför inte sömntabletter som gör att man inte drömmer mardrömmar? Jag vet att jag har sagt att jag inte ska äta tabletter för att somna, men jag orkar fan inte bry mig längre. Jag vill kunna sova utan drömmar en enda natt nu, tack.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback