I´m packing

packar saker, ska till Bure ikväll med Sara. Nice. Har varit hos min syster idag med Mommo och mami. Nice. Har varit i Lule med Sara och hennes morsa, kossan Rosa. Nice. Sorry, Rosa, men jag kan inte låta bli att kalla dig Kossa, eftersom ditt namn faktiskt är ett kossanamn. Lev med det.

Jag och Hannah var ju på middag på herrgården, och jag kommer ihåg något roligt som hände där. Haha.
Innan vi går in så möter vi Emelie som hoppar ut utanför restaurangen i sina svarta kockkläder, vi säger hej och hon säger att vi ska sitta med hennes föräldrar. Vi går in i matsalen.
Hannah: Men åh! Jag vill ju att Emelie ska komma ut så att jag får se hennes nya kockkläder!
Jag: Men är du blind eller? Hon var ju där ute!!!!
Hannah och jag: HAHAHAHA, BLIND! EMELIE BLIND!!!!!
Emelies föräldrar tror säkert att vi är störda!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback