I´m thinking

känns som om alla mina tankar går till dig nuförtiden. Fast det har dom väl alltid gjort. Dumma, dumma dig som får mig att tänka på dig. Alla jävla låtar får mig att tänka på dig, bara min närmsta vänner vet vem du är. Din idiot, och jävla dig för att du inte är här och jävla dig för att du har en jävla tjej som jag inte ens vet vem det är. Och jävla dig för att det är mitt fel och inte ditt. Och jävla mig för att jag inte förstod att jag faktiskt gillade dig. Och jävla dig för att jag inte bryr mig längre, och jävla dig för att jag vet att det inte blir något. Och jävla dig för att du alltid spelar ett jävla spel mot mig.

"Jag vet vad som måste göras
ändå sitter jag kvar här
och det skrämmer mig att jag kan nå dig vart du än är
och om jag behöver förklara
den skugga som vilar i tiden
förstör inga minnen
du vill inte se mig såhär

i ett sista kapitel som jag har förälskat(?) mig i
och jag försöker att strida mot känslan
men den är rädd och spelar ett spel nu
jag för får mig att jag kan va kvar men vet inte hur

men jag vet att jag döljer en sanning
att väntan inte leder nånstans
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans

jag vet vad som måste göras
ändå ligger du kvar här
och jag hoppas att du sover
jag smeker dig lätt om din hals
jag vill inte spara min längtan
jag har tänkt men aldrig fått tala
så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback