I´m bored

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Julia, hahaha, hon sitter ju next to mig, xD
2. Personen du pratade I telefon med: Mami
3. Du fick SMS av: Challe
4. Du kramade: Mommo eller Mami,

IDAG
5. Kläder: mjukisbyxor och stor mysiiiiiig tröja!
6. Bättre än igår: Jajjamänsan, mami och mommo kom ju förbi!

IMORGON
7. Är det: Fredag
8. Planer: Jobba, :(
9. Något tråkigt som händer imorgon: att dagen aldrig kommer att ta slut

FAVORIT
10. Nummer: 3
11. Färg: gul och grön!
12. Årstid: sommar!
13. Saknar du någon?: Simon! Som är i USA! Och massor andra!
14. Humör för tillfället?: uttråkad och trött!!

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vaknade
16. Vad åt du sist?: potatissallad och kött
17. Vad irriterar du dig på?: Dumma människor som är sura i telefoner!
18. Tror du på distansförållanden?: Inte då, inte nu och inte sen!
19. Vem tänker du på just nu?: ingen, ingen är värd att tänka på....
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Självklart att ingen tänker på mig!
21. Vart reste du sist?: Skeå
22. Vad gjorde du igår kväll?: Såg IDOL och dog med Hannah
23. Liknar du din mamma eller pappa?: pappsen!
24. Ler du ofta?: Mer än förut men ändå inte lika mycket som jag brukade göra.
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: rikdom
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Att man kan börja sälja supernatural s4!!!!
27. I vems säng sov du i igår natt?: Hotell säng, hotell säng, och ännu en gång hotellsäng!
28. Vilken färg har din tröja?: Gröööööön

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jaaaaaaaaaaaaaaaa
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Att jag har.
31. Gråter du när du skadar dig?: Joo, eller, ibland. Ibland gråter jag bara för att jag blir så frusterad på mig själv som är så klantig.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ibland
33. Vad gör dig glad?: När allt går min väg
34. Önskar du att du var lyckligare?: OJA!
35. Är lycka överskattat?: Känns som det ibland, lycka existerar inte.
36. Kan musik göra dig glad?: Music is my saviour.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Japps!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Bara till min familj och min närmsta vänner!
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej!
40. Är du nöjd med det?: Orka fejkad kärlek.
41. Är du kär?: Har aldrig varit och kommer aldrig att bli verkar det som.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: *******
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: öh, najj.
44. Är du en mobbare?: Jo, jag mobbar alla.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ehjå!
46. Har du blivit sviken någon gång?: Varje dag över någonting. Oftast från en och samma person.

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Bättre nu än förr.
48. Favoritämne?: SO.
49. Värsta ämne :  Matte och No och syslöjd och samhälls med olle  (inte annars.)
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?:   EHJÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


Du är inte alls en mobbare=)

2009-09-25 // 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback