I´m going

Snart far jag till Pite Havsbad, för min APU. Hannah och hennes pappa kommer snart och hämtar mig! :) Trevligt, då slipper jag gå. Haha, nä men annars hade faktiskt min papi skjutsat mig, vare sig han ville eller inte. Men nu hade han tur, nu kan han sitta där på soffan och dega.
Har nyss sett på VMA på MTV igen! Har typ sett det fem gånger! Men jag älskar att se när Beyonce ger bort sin tacktid till Taylor, det är så himla snällt och jag hånar Kanye varje gång dom buar åt honom. Haha.

Förresten, ni kanske inte visste det här men min mamma är en riktiga mamma-mamma. Hon bakar och allt! Bara idag har hon bakata kolakakor (hur goda som helst!), scones (också förbannat goda!) och smulpaj, fast den smaka jag inte på. Det är bara ett problem. Hon bakade inte åt oss :( hon bakade åt jobbet. Men om hon skulle vilja baka scones och kolakakor åt mig så skulle jag inte säga nej! Det rimma typ! Haha


CISSI!!!! är du i piteå nu?? måste ses!!

2009-09-21 // 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback