I´m happy

HEJ! Rebecca och Emelie är hos oss just nu på hotellet! Det är jättekul! Känns som om det var år sen jag träffade dom så nu är jag jätteglad! Idag fick vi reda att vi får bada gratis på Pite Havsbad hur mycket vi vill! Yay! Haha.
Saknar lite min gamla klass, men det är väl mest för att Rebecca och Emelie går där! Men min nya klass är också härliga! Alla är snälla där, så det är ju bra! Hade typ hatat ifall alla var typ jätte bitchiga som skelleftebor kan vara ;) haha. Tycker synd om Viktor som är den enda killen, kan inte var lätt att vara omringad av tjejer hela tiden, xD Haha. Men han verkar klara det! :D


Jag har bakat mera nu,,,fast hemma...kolakakor

2009-09-21 // 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback