I´m nothing

Har inget speciellt att skriva riktigt. Har ont i magen nu. Vet inte ifall det är för att jag har ätit bulgur. Förut när jag har ätit det så har jag fått ont i magen. Men nu blev jag lite orolig över vad det var för sås jag tog till maten. Men jag tror inte att det skaldjurs sås. Isåfall är det nog därför. Men det ska nog gå över, så det löser sig.
Har nyss duschat så känner mig fräschhhhhhh. Nice. Hannah sitter bredvid mig och ser på Efterlyst, Julia ser på film i en av sängarna.

Börjar bli irriterad, jag trodde att mina mardrömmar var slut, men tydligen inte. Tre nätter i rad, så har det aldrig varit förutom när jag hade sömnproblem. Vill inte att det ska starta igen! Jag klarar inte av det igen, det var för jobbigt. Jag förstår inte hur jag klarade av det tidigare, klarar knappt av nu när jag sover ändå. ÅÅHH! Far bort igen!!!!


Hoppas kakorna smakade bra, sköt om dig nu

Kram Mami & Papi

2009-09-24 // 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback