I'm desperate

Har just sett på Desperate Housewives med Erika, nice! Ett väldans bra program alltså! Det har klass och jag bara älskar Gaby! Heh.

Idag skickade jag och Erika dessutom in våra ansökningsblanketter till John Bauer på Liljeholmen, formell ansökan... Heh. Fick dessutom godis på lektionen idag på skolan, för så tur hade jag i Veckans nyheter, fick elva av tolv, men jag kunde inte ens hälften. Jag kryssade typ bara in det som såg bra ut. Hehe. Men det funka ju,  så varför klaga?

Måste till Bureå för att hämta det mami och papi lämnade kvar -.- hur fan jag ska få med mig det är ju en jävligt bra fråga. Det är väl bara att lasta på det på bussen, försöka iaf!

Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback